Неділя, 24.11.2024, 16:55
Вітаю Вас Гість | RSS

Ульяновская ОШ I-IIIступеней

Форма входу

Методичні розробки вчителів

Головна » Файли » Шкільні свята » Предметні

Трудове навчання
06.11.2011, 17:42
Розділ. « Проектування та виготовлення виробів в'язаних спицями.»
7 клас.
Тема: Узагальнення знань . Гра « Від уміння до майстерності.»
Презентація виробів в'язаних спицями.
Мета: Забезпечити систематизацію, узагальнення та поглибити знання учнів із теорії
в'язання;формувати вміння використовувати отримані на попередніх уроках
знання в різних ситуаціях.
Розвивати творчі та аналітичні здібності, здійснювати міжпредметні зв'язки
професійну орієнтацію;
Сприяти вихованню товариськості та взаємодопомоги, самостійності,
дбайливого, шанобливого ставлення до праці.
Тип уроку: комбінований
Наочність та обладнання: вироби для презентації, виставка виробів, в'язаних
спицями, дидактичний матеріал до уроку.
Міжпредметні зв'язки; історія, географія, народознавство, математика, біологія.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
* Привітання;
* Перевірка присутніх;
* перевірка готовності до уроку;
Створення позитивного емоційного настрою учнів. На дошці записаний вислів:
Щоб здивуватись, потрібна мить,
А щоб зробити дивовижну річ,
Потрібні роки терпіння й наполегливої праці.
Д. Гельвецій.
Учитель. Діти, я рада бачити всіх на сьогоднішньому занятті і прошу вас звернути увагу на вислів, написаний на дошці. Мені хотілося б розпочати наше заняття саме цими словами. Прочитайте уважно і скажіть, як ви його розумієте.
/ учні пояснюють зміст вислову, після чого вчитель пропонує їм виконати тренінгові вправу /
• Вправа « Візерунок настрою»
Учитель. Діти, а чи знаєте ви, що від настрою залежить якість роботи? Учені
з' ясували, що за відповідним кольором можна охарактеризувати емоційний стан людини. Тож я пропоную всім визначити характер свого настрою. Перед вами на дошці незвичайний орнамент. Це візерунок настрою, він допоможе нам визначитися з емоційним станом та налаштуванням на сьогоднішнє заняття. Заплющте очі на кілька секунд і уявіть з яким кольором асоціюється ваш сьогоднішній настрій. Тепер підійдіть до візерунка, візьміть листочок відповідного кольору і прикріпіть його на виноградній лозі.
• Ключ до трактування « Візерунка настрою»
Учитель. Учені з ясували, що колір необхідний для душі людини, як повітря для тіла. Він впливає на її емоційний стан, характер. Отож , розглянемо зв 'язок між кольором та емоційним станом людини:
• Синій - спокій, задоволення;
• Зелений – упевненість ;
• Червоний – збудженість, агресивність;
• Жовтий – активність, веселість;
• Коричневий - тривога;
• Чорний - страх;
• Сірий – стрес, гіркота.
Ось такого незвичайного кольору в нас сьогодні вийшла виноградна лоза. Залишимо її до наступного заняття та з ясуймо, як час, наш майбутній настрій та задоволеність від навчання вплинуть на забарвлення лози наступного разу.
ІІ. Мотивація , оголошення теми та завдань уроку.
Учитель. В 'язання- один із найдавніших видів мистецтва, що існує більше 3 тисяч років. У наші дні ручне в 'язання , як і раніше залишається модним і популярним заняттям.
Ви сьогодні продемонструєте ваші вміння, презентуючи виготовлені вироби. Ми проведемо урок-змагання з перевірки теоретичних знань « Від уміння до майстерності».

ІІІ. Узагальнення знань. Гра – змагання « Від уміння до майстерності».
Представлення команд « Завзяті» та « Умілі».
Представлення капітанів.
** Конкурс « Експрес –опитування.»
- Які основні петлі використовують для в'язання резинки
- Як слід добирати: спиці до ниток чи нитки до спиць?
- Як називається перша та остання петля у в'язанні?
- Яку петлю використовують в ажурному в'язанні?
- Як визначити номер спиці?
- Як називається візерунок, зображений умовними позначеннями?
** Конкурс « Асоціативний кущ»
За 1 хв. учням пропонується дібрати асоціації , пов'язані з поняттям « В'язання».
** Конкурс « Міні – практикум » ( відшукай потрібну в 'язку )
Учням пропонується розпізнати за зовнішнім виглядом зразки: резинки 1х1, англійська резинка, хусткова в'язка, панчішна в'язка,ажурна, узор на основі чергування петель.
** Конкурс « Моторні ручки»
Набрати 10 петель і зв'язати 2 ряди хустковою в'язкою.
** Конкурс « Секретні матеріали »
/ Учитель робить словесний опис предмета, який знаходиться у скринці, учні називають цей предмет/
- На десять братів двох шубок вистачає ( рукавиці)
- Я пухнастий та м який , круглий та хвостатий.( клубок ниток)
- Сиджу верхом, не знаю на кому. Знайомого стріну – вклонятися стану.(шапка)
** Конкурс капітанів « Ти мені, а я тобі.»
капітан, який поставив запитання, але сам не може на нього відповісти.
** Конкурс « Математики» Капітани по черзі ставлять запитання один одному( домашня заготовка. Вірна відповідь оцінюється 1 балом. Штрафується 1 балом
Скільки петель треба набрати для в 'язання светра 42 розміру, якщо щільність в'язання по горизонталі дорівнює 2.
С= 42, Щ= 2 , КП= С х Щ = 42х2 = 84
** Релаксаційна пауза « Зимовий ранок »
Звучить музика.
ІУ. Підсумки гри.
Лічильна комісія оголошує результати змагання.
У. Презентація виробів.
Учитель. Сьогодні ми закінчуємо вивчення теми « Проектування та виготовлення
виробів, в'язаних спицями». Давайте поміркуємо, що далі відбудеться з виробом?
І ось настав момент презентації та реклами виготовлених виробів.
Зберіть усі знання і сили
Згадайте все, що ви учили.
Свою ви тему розкривайте,
Та все цікаво викладайте.!
Учні по черзі презентують свої вироби згідно з планом захисту.
УІ. Підсумки. Оголошення оцінок.
Знання, отримані на уроках, стануть в нагоді в повсякденному житті. Тому на знак подяки нагороджую учнів у номінаціях: « Найкращий на уроці»., « За зусилля »,
« За творчість ».
Категорія: Предметні | Додав: ulyanschool
Переглядів: 3167 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Поиск

Copyright I.Globenko © 2024
Конструктор сайтів - uCoz